Support en onderhoud

Het uitbesteden van onderhoud en support van ict-systemen heeft grote voordelen. U profiteert optimaal van de kennis en diensten van een gespecialiseerde ict-partner, waardoor u zich kunt richten op de kernactiviteiten van uw bedrijf.

 

Service-contracten

Vosko verleent al ruim dertig jaar professionele support- en onderhoudsdiensten. Onze servicedesk staat 24 uur per dag, zeven dagen in de week voor u klaar. Daarbij heeft u de keuze uit verschillende service-contracten, waarbij verschillende tussenvormen uiteraard mogelijk zijn.

  • Basic, vervanging van apparatuur;
  • Gold, ondersteuning tijdens kantooruren;
  • Platinum, 24/7 ondersteuning.

 

Webportal

Bij een onverhoopte storing wilt u direct weten wat er aan de hand is. Onze transparante webportal geeft u inzicht in response- en oplostijden, oorzaken en oplossingen. Bovendien vindt u in het op maat geschreven support-systeem informatie over de naleving en kwaliteit van onze  Service Level Agreement (SLA). 

 

Zoekt u een betrouwbare en gespecialiseerde partner voor onderhoud en support? Neem contact op met Vosko.

Delen via