Het uitbesteden van onderhoud en support van ICT-systemen heeft grote voordelen

Het uitbesteden van onderhoud en support van ICT-systemen heeft grote voordelen. U profiteert optimaal van de kennis en diensten van een gespecialiseerde ICT-partner, waardoor u zich kunt richten op de kernactiviteiten van uw bedrijf.

support-iconService-contracten

Vosko verleent al ruim dertig jaar professionele support- en onderhoudsdiensten. Onze servicedesk staat 24 uur per dag, zeven dagen in de week voor u klaar. Daarbij heeft u de keuze uit verschillende service-contracten, waarbij verschillende tussenvormen uiteraard mogelijk zijn.

 

  • Basic, vervanging van apparatuur;
  • Gold, ondersteuning tijdens kantooruren;
  • Platinum, 24/7 ondersteuning.

Webportal

Bij een onverhoopte storing wilt u direct weten wat er aan de hand is. Onze transparante webportal geeft u inzicht in response- en oplostijden, oorzaken en oplossingen. Bovendien vindt u in het op maat geschreven support-systeem informatie over de naleving en kwaliteit van onze  Service Level Agreement (SLA).

Zoekt u een betrouwbare en gespecialiseerde partner voor onderhoud en support? Neem contact op met Vosko.

Meer diensten

Bekijk hier meer diensten van Vosko

Managed Services

Managed Services

Monitoren, detecteren en change management

Meer lezen
Workshops

Workshops

Op maat gemaakte en praktijkgerichte workshops

Meer lezen

Wij zijn van alle markten thuis

Wij zijn gespecialiseerd in de volgende markten

Gezondheidszorg

Gezondheidszorg

Overheid

Overheid

Educatie

Educatie

Industrie

Industrie

Transport & Logistiek

Transport & Logistiek

Referenties

Bekijk hier onze referenties

HagaZiekenhuis
``Vosko denkt altijd proactief mee met de klant en beschikt over veel kennis en ervaring.``
Meer info
Gemeente Breda
``Vosko is voor ons een betrokken partner, die ons optimaal ondersteunt op basis van gedegen vakkennis en deskundigheid.``
Meer info